Sekční stropní vrata z dvojitých ocelových sekcí s kazetovým nebo lamelovým vzorem a strukturou dřeva. Povrchová úprava polyesterový nástřik. Tloušťka sekcí 42 mm vyplněné polyuretanovou pěnou, Integrované těsnění po celém obvodu vrat i mezi jednotlivými sekcemi. Kování a torzní hřídel - zinkovaná ocel, Torzní pružiny - zinkový nástřik.
Minimální montážní prostor nad překladem - 300, 250, 180 mm Minimální montážní prostor boční - 100 mm
Elektromotor je vybaven autorevers - vrata při najetí na překážku se opět otevřou. Jednotlivé sekce mají bezpečnostní zámky proti skřípnutí prstů.
Dodací lhůta u sekčních garážových vrat je 2 týdny až 1 měsíc po vyměření a sepsání objednávky.
Jsou ideálním řešením pro rodinné domy i průmyslové objekty. Barevné možnosti a elegantní provedení zdůrazňují vzhled Vašeho domu i garáže.
Jednoduchý způsob ovládání je zajištěn:
Pohonné jednotky mohou být doplněny nouzovým ručním ovládáním pro případ výpadku el. energie. Výhodou těchto vrat je přizpůsobení se stavebnímu otvoru a bezúdržbový provoz.
Vlastnosti:
Nejlevnější varianta systému garážových vrat. Vrata zajíždí celoplošně pod střechu garáže.
Je klasickým řešením vjezdu do objektů. Užívá se všude tam kde není boční prostor pro zajíždění brány pojezdové nebo samonosné. Křídlové brány se dodávají jako jednokřídlové nebo dvoukřídlové.
U výroby a instalace křídlové brány, je důležité použití kvalitních závěsů křídel (pantů), které musí být dostatečně pevné a hlavně regulovatelné. Typ a velikost závěsů závisí na velikosti a hmotnosti křídel. Díky tomuto principu se brána pohybuje volně. Rám může být dodán s výplní nebo s přípravou na výplň. Konstrukce bran, velikosti a tvary se vyrábějí na míru dle přání zákazníka.Rám brány je svařen z ocelových profilů.
Povrchová úprava je standardně v základním nátěru.Na přání zákazníka lze bránu opatřit nátěrem dle RAL,žárovým nebo stříkaným zinkem popřípadě jinou povrchovou úpravou. Samozřejmostí jsou pohony s dálkovým ovládáním. Možnost vstupní branky!
Je nejmodernějším řešením vjezdu do objektu. Posuvné brány vyrábíme jako samonosné, tzn. že brána je letmo zavěšená a nejezdí po kolejničce.Jedná se o technické řešení, kdy brána je vynesena nosnou konstrukcí mimo průjezd.
Velkou výhodou tohoto systému je, že odpadá problém v zimním období se zmrzlým sněhem, v létě s nečistotami od bláta, štěrku a dalšími nečistotami.Toto řešení je náročnější na boční zajížděcí prostor, který musí být cca o 1,5 až 4m(dle šíře průjezdu) větší než je průjezdný otvor brány.Posuvná brána samonosná nepotřebuje pojezdovou dráhu v prostoru brány. Samonosnost brány je zajištěna "C" profilem, který je veden regulovatelnými kyvnými nosnými vozíčky opatřenými ložisky. "C" profil je přivařen ke spodnímu profilu brány a zajišťuje plynulé podélné vedení brány, stranově je brána aretována soustavou vodících kladek.Díky tomuto principu se brána pohybuje volně nad zemí. Rám může být dodán s výplní nebo s přípravou na výplň.
Konstrukce bran, velikosti a tvary se vyrábějí na míru dle přání zákazníka.Rám samonosné brány je svařen z ocelových profilů.Povrchová úprava je standardně v základním nátěru.Na přání zákazníka lze bránu opatřit nátěrem dle RAL,žárovým nebo stříkaným zinkem popřípadě jinou povrchovou úpravou. Samozřejmostí jsou pohony s dálkovým ovládáním. Možnost vstupní branky!
Je nejmodernějším řešením vjezdu do objektu.Posuvné brány vyrábíme jako samonosné, tzn. že brána je letmo zavěšená a nejezdí po kolejničce.Jedná se o technické řešení, kdy brána je vynesena nosnou konstrukcí mimo průjezd.
Velkou výhodou tohoto systému je, že odpadá problém v zimním období se zmrzlým sněhem, v létě s nečistotami od bláta, štěrku a dalšími nečistotami.Toto řešení je náročnější na boční zajížděcí prostor, který musí být cca o 1,5 až 4m(dle šíře průjezdu) větší než je průjezdný otvor brány.Posuvná brána samonosná nepotřebuje pojezdovou dráhu v prostoru brány. Samonosnost brány je zajištěna "C" profilem, který je veden regulovatelnými kyvnými nosnými vozíčky opatřenými ložisky. "C" profil je přivařen ke spodnímu profilu brány a zajišťuje plynulé podélné vedení brány, stranově je brána aretována soustavou vodících kladek.Díky tomuto principu se brána pohybuje volně nad zemí. Rám může být dodán s výplní nebo s přípravou na výplň.
Konstrukce bran, velikosti a tvary se vyrábějí na míru dle přání zákazníka.Rám samonosné brány je svařen z ocelových profilů.Povrchová úprava je standardně v základním nátěru.Na přání zákazníka lze bránu opatřit nátěrem dle RAL,žárovým nebo stříkaným zinkem popřípadě jinou povrchovou úpravou. Samozřejmostí jsou pohony s dálkovým ovládáním. Možnost vstupní branky!
V případě jakéhokoliv problému zajišťujem kompletní servis 24.
Nahlášení poruchy je možné na telefonu +420 603 247 549.